Tuesday 5 May 2009

StatCounter: Her kan man se, at Illuminati trolig har vært på bloggen. (In Norwegian)

illuminati på bloggen

PS.

Enten det, ellers så er det jeg som har sett for mye på Åpen Post og Lille Lørdag osv.

Men jeg synes det er litt rart, hvor bra, som den type humoren, passer, til sånt her stoff som Illuminati og 'den jødiske verdenskonspirasjonen' osv.

Fra det jeg har sett av Åpen Post osv., så vil jeg tippe, at Harald Eia, han vet hva som foregår.

Han tuller hemningsløst, med det typisk norske.

Men, Bård Tufte Johansen, han tror jeg ikke vet hva som foregår.

Han er nok med, for at Eia & Co., og de som ser på programmet, som er 'in the know', skal ha noe å le av.

De ler av Bård Tufte Johansen, som ikke skjønner New World Order-humoren mot norske, men bare synes at alt er tull og moro, som Eia driver med.

Så Eia, er en New World Order/Illuminati-kar, som tuller med Tufte Johansen, en typisk norsk kar.

Er det sånn det henger sammen?

Det kan man lure på.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se hvordan de tuller med norske i Åpen Post.

Eia er nok den som står bak disse sketsjene.

Men er Bård Tufte Johansen egentlig med, eller skjønner han ikke at de tuller med norske.

Gjør Tufte Johansen bare som Eia sier, og synes Tufte Johansen bare at Eia er snodig og morsom og en artig skrue?

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).