Monday 4 May 2009

Jeg fikk bra karakter fra e-bay, siden jeg kjøpte den vifta. (In Norwegian)







Google Mail - johncons123, congratulations on your first positive feedback from eBay





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








johncons123, congratulations on your first positive feedback from eBay




















eBay

<eBay@reply.ebay.co.uk>







Mon, May 4, 2009 at 9:08 AM









To:

eribsskog@gmail.com















































Can't see the pictures? Select "Always display images" or view this message in your browser.




















eBay sent this message to Erik Ribsskog (johncons123).
Your registered name is included to show this message originated from eBay. Learn more. To help stop eBay emails being seen as spam, please add us to your address book.
























































Go to eBay.co.uk
Congratulations





Congratulations - first positive feedback






















Go to eBay.co.uk
Go to eBay.co.uk

Go to eBay.co.uk
Go to eBay.co.uk




- you've got your first
Positive Feedback
on eBay.co.uk






Congratulations on your first Positive Feedback.

Just like taking your first steps, your first positive feedback is a major milestone. It shows you're now a fully fledged member of eBay.co.uk community.

This great achievement means you now have a number next to your user name, which will rise as you buy from and sell to more and more eBay members.

Feedback is a record of a member's trading history, and is a great first step for buyers and sellers to get to know and trust each other.

As your feedback score rises, so will your standing and respect in the eBay community.

Regards

The eBay Team














This email was sent by eBay Europe S.à r.l., which may make use of its affiliates to provide eBay services. If you are a non-EU resident, please find the contact data of your contracting party in the User Agreement.




You were sent this e-mail because your Notification Preferences indicate that you want to receive information about Special Promotions, Offers and Events. You are subscribed as eribsskog@gmail.com, registered on www.ebay.co.uk.




To unsubscribe, click here and change your Notification Preferences. Please note that it may take up to 14 days to process your request. Please visit our Privacy Policy and User Agreement if you have any questions.




Copyright© 2009 eBay Inc. All Rights Reserved.




Designated trademarks and brands are the property of their respective owners.




eBay and the eBay logo are trademarks of eBay Inc.





















PS.



Laptopen virker forresten mye bedre, med den 'nye' vifta, som jeg kjøpte på e-bay, enn med den vifta som fulgte med laptopen.



(Selv før den ble ødelagt).



Det pleide å være sånn, at når jeg så på YouTube, så restarta pc-en.



Men nå, så skjer ikke det.



Den vifta jeg kjøpte på E-bay var av et annet merke, enn den som satt i laptopen.



Kan det ha vært noe etterettning/sivil politi, som tulla, på PC-world?



Jeg synes han PC-selgeren oppførte seg litt rart.



Og det var også rart, at denne pc-en var såpass billig, som 500 pund, i 2005.



For denne pc-en har også 512 mb ram.



Og også 17 tommer widescreen.



Jeg tror det var 17 tommer.



Noe sånt.



Eller 15 tommer kanskje.



Men widescreen er det ihvertfall.



Så det var rart, synes jeg, at den var så billig, på tilbud.



For PC-world pleier ikke å ha så bra tilbud.



Kan noe sivil politi ha overvåka meg på Arvato, da jeg leste om pc-er på internett der, mellom Microsoft-samtalene, i 2005?



Jeg sier ikke at det var sånn.



For noe som heter Sane driver å leser på bloggen min, så jeg må nok være forsiktig med hva jeg skriver.



I tilfelle dem tror jeg er in-Sane.



Noe sånt.



Nå er jeg litt fyllesyk fra igår, siden jeg ikke drikker så ofte, så jeg er litt flåsete.



Men jeg får heller skrive om dette mer seriøst seinere.



Vi får se.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).