Wednesday 6 May 2009

StatCounter: Noen i Spania søker på 'viggo snowhill racist', på Google. (In Norwegian)

viggo snowhilll rasist

http://www.google.es/search?hl=es&rlz=1W1SUNA_en&q=viggo%20snowhill%20racist&meta=

PS.

Jeg tror det må være søstra mi, Pia Ribsskog, som sprer rykter om Viggo.

For søstra mi er litt sånn, hva heter det, forrstyrra, og sier at alle er rasister omtrent.

Nå kjenner jo ikke jeg Viggo Snoghøj, broren til Christell så bra.

(Eller Viggo Snowhill som han har bytta navn til i bodybuilder-konkurransene i USA osv).

Nå kjenner ikke jeg han så bra, for han bodde jo i huset til Haldis, dama til faren min, mens jeg bodde alene i Leirfaret.

Så sånn var det.

Mer da.

Jo, for søstra mi hu reagerer så sterk, hun tenner så sterkt seksuelt, på negre, husker jeg, fra det året jeg gikk på skole i Drammen, på Gjerde Videregående, i 1988/89.

Søstra mi gikk da på Sande videregående, nærmere hjemstedet vårt Berger.

Men, der var det ikke så mange negre, så søstra mi pleide å ta bussen inn til Drammen, etter skolen og stå i gågata i Drammen og se på negerne som gikk forbi.

Selv om jeg var der, og traff hun og ei venninne av henne som het Heidi, etter at skolen min var ferdig, så var ikke søstra mi noe flau eller sjenert.

Hun er en slags feminist, tror jeg, for hun pratet høyt om sin seksuelle tiltrekning, til negre, til hun Heidi, mens jeg stod ved siden av dem.

Så nå kommer sikkert Pia til å si at jeg er rasist, og spre det.

Det er fordi hun er en sånn rødstrømpe-feminist, og det er bare sånn de er.

Så sånn er nok det.

Så det kan godt ha vært søstra mi, Pia Ribsskog, som har starta de ryktene om Viggo.

Så sånn er nok det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Det er fordi at jeg husker jo, fra da jeg bodde hos Ågot, på Sand i to måneder, i 1989, før jeg begynte på skole i Oslo.

For faren min solgte huset på Bergeråsen.

Da klagde søstra mi til meg, på at faren min farmora mi og dem var rasister.

Men hun er så forstyrra og militant feminist nesten, så det er vanskelig å diskutere rolig med henne.

Så hun for det meste skreik om dette da.

Men jeg tror ikke det er mye som skal til, før søstra mi demoniserer noen som rasist.

Hvis farmora mi ikke likte å handle i butikken på Sand, etter at noen pakistanere som snøyt på handlelappen tok over, så var hu rasist da.

Så det er nok ikke så mye som skal til, før at norske folk blir kalt rasister.

Men utlendinger kan jo også være rasister.

Men det er visst ikke like ille.

F.eks. så kalte jo Glenn Hesler meg for 'hvit neger'.

Og søstra mi er også rasist, for jeg husker at hun slavedrivde en norsk gutt, i Karl Johan, og tvang han til å tigge penger, en gang i 1992, var det vel.

Og det tror jeg var fordi at han gutten var norsk og hadde lyst hår.

Så søstra mi er mer rasist, enn farmora mi f.eks. var, vil jeg si.

For det var aldri sånn at farmora mi holdt noen utlendinger som slaver i kjelleren på Sand der f.eks.

Men søstra mi har vært slavedriver, ovenfor norske, det har jeg sett selv.

Så at farmora mi skal bli kalt rasist, fordi hun ikke likte så godt å handle i butikken, etter at noen pakistanere som juksa på prisene tok over.

Mens søstra mi er en mønsterborger, fordi hun har en mulatt-sønn.

Enda hun tyraniserer norske.

Nei, dette hører ikke hjemme i fornuftens tidsalder, så jeg tror vi må være i middelalderen igjen, når det gjelder hvordan samfunnet er.

Så sånn er nok det.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).