Friday 8 May 2009

Drapsforsøk på meg da jeg var snørris. (In Norwegian)

Da jeg var tre år, så flytta mora mi til Larvik, med meg og søstra mi.

Og faren min ble boende på Bergeråsen.

Så de ble separert og skilte seg, i månedene og årene etter.

Mora mi traff ganske raskt en annen mann, i Larvik, faren til halvbroren min Axel, Arne Thormod Thomassen.

Og nå fikk jeg plutselig noe flashback her.

Til noe drapsforsøk fra han, må man vel nesten kalle det.

Det var om vinteren, da jeg var sånn fire-fem år.

Vi var på Bergsjø Høyfjellshotell.

Mora mi pleide å gi meg en krone, sånn at jeg kunne spille 'du og jeg og vi to, seilte i en tresko', på jukebox-en der, om kvelden.

Skal jeg se om jeg finner når den ble gitt ut.

Ja, det fant jeg ikke, men 'Barne-koordinatoren' til Harry Wad, dukka opp:

barnekoordinatoren harry wad

barnekoordinatoren 2

http://www.koordinatoren.com/barne/regler-og-dikt-barnesanger/du-og-jeg-og-vi-to-barnesanger/95-elle-regler.html

Jeg har en liten mistanke, (som jeg har skrevet om tidligere på bloggen), om at Harry Wad nok er pedofil.

Skal jeg se om jeg finner mer om denne mannen, som jeg mistenker at nok må være rimelig pervers.

Så jeg håper at noen følger med litt på han.

Her er en klage jeg sendte på Harry Wad, om trakassering på Wikipedia osv:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/oppsumering-av-trakasseringen-fra-harry.html

Jeg husker også, i forbindelse med at jeg søkte om Harry Wad, for jeg ville ringe han, når han dreiv og trakasserte meg.

Da husker jeg at han hadde et sykt Facebook-bilde.

Og han pleide å ta bilder av barneskoler, i distriktet han bodde, og poste på Wikipedia.

Pluss at han var så glad, 'Circle de solei', eller noe, en sånn ballett-gruppe fra Canada, eller noe, som består av barn eller ungdommer i trikoter, som er noe akrobater, eller noe.

Virker rimelig perverst å ha som offentlig interesse, å dra til London, for å se på halvnakne ungdommene, som jeg husker at Harry Wad oppga på Wikipedia, eller noe, at han likte å gjøre, da prøvde å finne ut mer om han, siden han trakasserte meg overalt på nettet, på Facebook, irc og Wikipedia osv., når jeg skreiv om problemer med Grandiosa.

Skal jeg se om jeg finner det Facebook profilbildet:

Her er Facebook profilbildet til Harry Wad:
















http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/hva-driver-wad-med-p-facebook-bilde-hva.html

Ja, dette ble en avsporing.

Jeg skal kontakte politiet om han Harry Wad nå.

Men men.

Men det som skjedde på Bergsjø Høyfjellshotell.

Da jeg var fire år vel.

Det var at stefaren min, Arne Thormod Thomassen, han meldte meg på ake-konkurranse, som var i en bratt bakke.

Og da vant jeg ake-konkurransen.

Men da skjønte ikke jeg noe av det.

For det var veldig bratt, og jeg tror ikke så små unger som meg, skulle være med på det.

Så det var nok farlig, for så små unger, husker jeg.

For jeg vant hele akekonkurransen.

Jeg bare holdt meg fast i akebrettet, som seila ned hele bakken.

Men det tror jeg kan ha vært noe forsøk, fra Arne Thormod Thomassen, på å skade meg.

Noe slags drapsforsøk, eller lignende.

Så det skal jeg også anmelde nå.

For det var nok ikke ment for fire-åringer, den konkurransen.

Og jeg skjønte ikke hva som skjedde, han bare dytta meg ned bakken på akebrettet.

Og jeg holdt fast til akebrettet, som gikk veldig raskt nedover en bratt bakke.

Og så fikk jeg høre at jeg hadde vunnet akekonkurransen.

Og jeg skjønte ikke reglene, eller noe.

Jeg bare var der liksom.

Så sånn var det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).