Wednesday 6 May 2009

Jeg anmeldte han 'tøysekoppen' Filip med F (Filip Mauricio), til politiet i Oslo, for trakassering. (In Norwegian)







Google Mail - Anmeldelse/Fwd: Hei Erik!





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Anmeldelse/Fwd: Hei Erik!




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Wed, May 6, 2009 at 3:36 PM









To:

post.oslo@politiet.no













Hei,

han her er også en av de fra Spillegal-forumet som trakasserer meg, på Facebook-sider som 'Erik Ribsskog Fan Club', og på Blogger-bloggen med det samme navnet.

Og nå også med noen tøysete e-poster, virker det som.



Så jeg vil gjerne anmelde denne personen for trakassering, for dette er ikke reellt, sånn som jeg ser det.

Denne personen er ikke noen seriøs 'fan' akkurat, han bare dikter noe greier for å tulle, sånn som jeg ser det.



Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Date: 2009/5/6
Subject: Re: Hei Erik!
To: Justin Case <filip.mauricio@gmail.com>


Hei,

er ikke du på den rare 'Erik Ribsskog Fan Club'-bloggen da, som Filip med F?



Jeg synes det er bare tull og tøys, så jeg tar ikke dette seriøst i det hele tatt.



Og jeg skjønner ikke hva du vil at jeg skal forklare til deg i Manchester.

Jeg forklarer jo om alt jeg vet på bloggen.

Og hvis du har råd til å dra til Manchester, så har du sikkert råd til å dra til Liverpool og, det er bare noen få pund med tog eller buss.





Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


2009/5/6 Justin Case <filip.mauricio@gmail.com>





Hei igjen Erik.
Lei for at jeg har brukt så lang tid på å svare, men som du sikkert vet er det ikke alltid like lett å kommunisere på en trygg og god måte.


Prosjektet er i regi av meg selv og en samarbeidspartner som helst vil være anonym. Som nevnt i forrige mail arbeider vi mot å avdekke ting "noen" vil holde skjult for den vanlige mannen i gata, gjennom beviser og dokumentasjon. Har jobbet med dette en stund, og opplevd de negative sidene; ikke bli tatt seriøst, etterligninger som bruker navnet mitt på nettet, uthenging. Likevel er dette så viktig at noen tar tak i, at jeg på langtnær gir meg enda.


Jeg skal som nevnt til Manchester for å gjøre intervju med en annen person til prosjektet, og ville satt pris på om jeg kunne fått stilt deg noen spørsmål mens jeg først er i England. Økonomien min tillater meg desverre ikke å reise til England ofte for å gjøre research, så å få snakket med flere på en tur hadde vært veldig positivt.


De temaer jeg er mest opptatt av, er Illuminati og koblingen de har til forskjellige maktinstitusjoner. Hvor har de innflytelse, og hvor stor er den? Og hvilke andre skjulte organisasjoner har innflytelse på oss og dagliglivet vårt, og på hvilken måte?


Kan helst sikkert dele noe av informasjonen jeg har funnet med deg, skulle det være interessant.
Jeg er i Manchester om allerede 10 dager, så om vi kunne fått avtalt noe snart hadde jeg satt stor pris på det. Du vil selvfølgelig få kompensasjon om jeg aktivt bruker noe fra vår samtale i det ferdige produktet, den store offentlige avsløringen.


Mvh
Filip Mauricio

2009/2/4 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





Hei,





hvem er prosjektet i regi av da?





Jeg får litt mange rare henvendelser skjønner du, så det er litt


vanskelig for meg å vite på forhånd hva som er tull og hva som er


seriøst.





Med vennlig hilsen





Erik Ribsskog





2009/2/4 Justin Case <filip.mauricio@gmail.com>:


> Heisann!


>


> Mitt navn er Filip, og jeg er en ganske normal fyr fra Moss som bor i Oslo.


> Jeg tilbringer en del tid på internett, og har naturlig nok kommet over


> bloggen din og all oppmerksomheten den har fått.


> Nå er det slik at jeg er igang med et prosjekt, hvor jeg ser på skyggesidene


> til samfunnet, med håp om å bringe frem i lyset det de vil vi ikke skal


> vite.


>


> Uansett, i den anledning skal jeg til Manchester i midten av mai, og jeg


> tenkte jeg skulle komme med en forespørsel til deg samtidig. Har fått med


> meg du bor i Liverpool, så mitt spørsmål er om det i midten av mai ville


> vært mulig for deg å møte meg i Manchester, i verste tilfelle for meg å


> kommet til Liverpool, for et intervju med deg. Er blitt veldig fascinert av


> deg og bloggen, og er helt sikker på at du har ting å fortelle som er


> relevant for meg. Det absolutt beste vill vært et type videointervju, men


> det er detaljer vi eventuelt kan se på skulle det bli aktuelt.


>


> Håper på positivt svar!


>


> Mvh


> Filip Mauricio























No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).