Thursday 7 May 2009

Jeg sendte en e-post til Morgenbladet angående at jeg blir tullet med av norske myndigheter, antagelig fordi jeg er en etterkommer av Ove Gjedde. (N)







Google Mail - Artikkel om Trankebar





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Artikkel om Trankebar




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Fri, May 8, 2009 at 5:43 AM









To:

redaksjon@morgenbladet.no













Hei,

jeg viser til deres artikkel forrige måned, om Trankebar.

Jeg er en etterkommer etter Ove Gjedde, som koloniserte Trankebar, etter min mormor, Ingeborg Ribsskog,
som er fra Danmark, før hun møtte min morfar, Johannes Ribsskog, like etter krigen.



Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian' i Norge, og jeg har blitt tullet med, mens jeg har jobbet
på vegne av Microsoft, for Bertelsmann, her i Liverpool, hvor jeg flyktet til, etter at jeg ble angrepet av noe


slags jaktlag, eller noe, på min onkels gård i Larvik, hvor jeg dro, etter at jeg hørte at jeg var forfulgt.

Jeg får ikke noe hjelp av ambassen i London, eller UD, eller andre norske myndigheter.



Jeg lurer på om dette kan være fordi at jeg er etterkommer av nevnte Gjedde, på morssiden, og derfor
ikke passer inn i UDs og regjeringens selvbilde, at Norge ikke har vært en kolonimakt.



Men, jeg mener, dette er jo mange hundre år siden, og myndighetene har jo ikke rett til å straffe folk fordi
de tilfeldigvis ikke liker hva ens forfedre havnet opp i, for mange hundre år siden.



Så her er det så mye tull som foregår fra myndighetene, så dette er en skandale mener jeg.

Jeg har masse dokumenter angående hva som har foregått, hvis dere kan hjelpe meg med dette.



For jeg lever på arbeidsledighetstrygd, i England nå, som jeg ikke vet hvor lenge jeg får beholde, og blir
bare tullet med av alt og alle, så jeg får meg ikke jobb, selv om jeg har bra utdannelse og har jobbet


som butikksjef i Norge, bl.a.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog













No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).