Friday 8 May 2009

Sainsbury's Castle St. (In Norwegian)

Idag, eller igår blir det vel, så gikk jeg på Sainsbury's i Castle St.

Jeg gikk ut med søpla, (se søppel-koden), som var ni sekker eller noe, for jeg har ikke vært så flink til å følge søppel-koden i det siste.

Så sånn er det.

Men så måtte jeg i butikken og.

Så gikk jeg til Sainsbury's i Castle St., for det er den nærmeste butikken som ikke er alt for dyre.

Spar er også nærme, men de er vel ganske mye dyrere, innbiller jeg meg nå ihvertfall.

Vi får se.

Det som skjedde var at det skjedde et par rare episoder der.

Jeg har jo vært med sur mage, de siste to-tre årene, i det her 'sur nedbør'-landet, eller hva man skal kalle det.

Så da har jeg lest at det lønner seg å drikke melk og spise bananer.

Så skal magen bli mindre sur da.

Og idag var det en brite som dukka opp i butikken, og plukka med seg en banan, som han sjonglerte i lufta da.

En kar i 40-50 årene og dress vel.

Så det var litt spesielt.

Var det noe politi-mafia mobbing av meg, lurer jeg nå.

Jeg lurer på om politiet har sin egen mafia.

Som istedet for å følge boka, tuller med folk, som en mafia?

Det var også en arbeider på Sainsbury's som jeg hørte at lukta for å lukte om jeg hadde dusja.

Så her er det nok noe som foregår, også på Sainsbury's i Castle St., og ikke bare på RBS i Dale St., ikke så langt unna.

Så her er det store, kjente, britiske firma, vil jeg si, som er infiltrert av britenes 'politi-mafia', som driter i folks rettigheter, men bare tuller med dem.

Derfor var det jeg overhørte, i 2007, var det vel, at 'the only thing they are afraid of now, is that he's going to kill a cop'.

Altså, det må ha sivil politi-mafia, som tulla med meg.

For jeg har jo skrevet mye om dette, og varslet mye, så jeg tviler på at kriminelle ville ha fortsatt, etter så mye varsling.

Så det her må være råtne politifolk, mistenker jeg.

Så politiet, de burde steines, eller lignende, mener jeg.

For jeg mistenker at de kødder med maten min.

Og hvis de gjør det, da er det såpass ille, at de fortjener å bli hengt, eller noe, mener jeg.

Jeg blir irritert ihvertfall.

Å tulle med folks mat, er en feminin måte å tulle med folk, som damer ofte gjør, har jeg lest.

Hvis noen putter gift i maten din, så er det sannsynligvis en dame, har jeg lest.

Er politiet de nye 'damene'?

Er politiet så homo at de ikke tørr å gjøre jobben sin, og tuller med folk istedet?

Hva vet jeg, jeg blir bare kvalm av de her 'polituttene' som jeg kaller dem.

Så hva man skal gjøre med sånne drittfolk, det veit jeg ikke, men de kan ikke være mye verdt, mistenker jeg.

Ihvertfall har jeg lov en morals rett til å drepe folk som kødder med mine rettigheter, så da har jeg lov å drepe dem da, hvis jeg finner ut hvem dem er.

Og hvis de driver å kødder med maten min, så er det ikke umulig at jeg slår til på det.

Det er ihvertfall fristende.

Vi får se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).