Friday 1 May 2009

Det er noen plagsomme drittunger som driver å tuller med meg litt, på internett. Men jeg driver å søker jobb osv., så jeg sendte en anmeldelse igjen







Google Mail - Ny anmeldelse av Ole-Christian Rochmann/Fwd: Oppdatering/Fwd: Fwd: Erik Ribsskog and Translationdirectory [Message to Mr. Onoshko]





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Ny anmeldelse av Ole-Christian Rochmann/Fwd: Oppdatering/Fwd: Fwd: Erik Ribsskog and Translationdirectory [Message to Mr. Onoshko]




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Fri, May 1, 2009 at 7:41 PM









To:

baard.berge@politiet.no













Hei,

jeg sender en oppdatering til denne anmeldelsen av Rochmann.

Nå, så virker det som at han er med i en gjeng, som nok er folka fra Spillegal-forumet, som
har drevet å tullet med meg, på internett, med trakassering og de ødelegger navnet mitt.



Og nå har denne gjengen, som man kan se i det vedlagte bildet fra Rochmanns Facebook-side,
de har opprettet falske 'Erik Ribsskog Fanclub-er', både på Facebook og Blogger, hvor de driver


å trakasserer meg og ødelegger navnet mitt da.

De har også opprettet flere andre, lignende grupper, på Facebook, hvor de har brukt mitt navn,
med skrivefeil, 'Erik Ripsskog', for å lage gruppene, (Dette har jeg også rapportert om til


Facebook idag).

Dette er plagsomt, for hvis folk søker på mitt navn, på Google f.eks., så får de opp denne svadaen
som disse menneskene visstnok har fått som hobby, å drive med.



Jeg skjønner dette nok bare er sånn som ble kalt røverstreker og drittunger, i gamle dager, men
nå driver jeg faktisk og skal søke jobb osv., i utlandet, og da er det ikke så lett for f.eks.
arbeidsgivere og skjelne mellom 'drittunger' med fritidsproblemer og reelle ting, når de


skal behandle jobbsøknader f.eks., så derfor skulle jeg gjerne sett at dere gjorde noe med
disse plagsomme drittungene da, som det nok bare er snakk om.

Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Date: Sat, Apr 4, 2009 at 7:44 PM
Subject: Oppdatering/Fwd: Fwd: Erik Ribsskog and Translationdirectory [Message to Mr. Onoshko]
To: Baard Berge <baard.berge@politiet.no>




Hei,





her kan dere se at det er en som heter Ole-Christian Rockmann, som


driver å sprer løgner om meg,


bak ryggen min.





Jeg vil gjerne anmelde vedkommende for ærekrenkelser og


personforfølgelse, og jeg ønsker gjernings-


personen tiltalt og straffet.





Med vennlig hilsen





Erik Ribsskog








---------- Forwarded message ----------


From: TranslationDirectory.com <CEO@translationdirectory.com>


Date: Sat, Apr 4, 2009 at 2:34 PM


Subject: Re: Fwd: Erik Ribsskog and Translationdirectory [Message to


Mr. Onoshko]


To: Sebastiaan Moeys <seb.moeys@gmail.com>


Cc: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>








Dear Mr. Moeys,





Thank you for your response.





This is to confirm we have taken your name off the black list. We are


sorry for any inconvenience caused.





You are welcome to continue using TranslationDirectory.com





Click here to post a job announcement free of charge:





http://www.TranslationDirectory.com/post_your_translation_job.php





Click here to contact translators directly:





http://www.TranslationDirectory.com/translators/contact_translators.php





Sincerely,





Serhiy Onoshko





CEO


__________________________________





List of 5,100+ Translation Agencies!


List of 17,500+ Freelance Translators!


1,000+ Language Jobs Posted in 2008 - Free!


1,900+ Articles for Translators - Free!


200+ Glossaries & Dictionaries - Free!


18,000+ Newsletter Subscribers


www.TranslationDirectory.com




















From: Sebastiaan Moeys <seb.moeys@gmail.com>


To: ceo@translationdirectory.com


Date: Friday, April 3, 2009, 3:08:15 PM


Subject: Fwd: Erik Ribsskog and Translationdirectory [Message to Mr. Onoshko]





===8<==============Original message text===============


Dear Mr. Onoshko,





As a result of an email I received today, which I have included as a


forward below, I got aware of the fact that I have been banned from


your directory.





I paid Mr. Ribbskog 10 euros for giving me only two words: the word


"thousand" and the a Norwegian first name. They were part of a short


consult for which domain name to register. For less than 30 mins. of


work I paid him 10 euros. Not an unreasonable fee. After that, during


the conversation and by mail, he sent me long stories about conspiracy


theories, illuminati, target guys, spies and how everything evil was


interrelated and evolving around him, while suggesting even more


domain names (worthless ones by the way). Naturally I ignored him,


having finished our cooperation and having no interest at all in


conspiracy theories.





After more of these messages I finally responded and found out he


wanted 80$ for the bullshit emails he sent afterwards, including the


two worthless domain names that had been registered already.





As you might have guessed by now Mr Ribsskog is a psychopath. You


might find it useful to read the email below.


You could also check out the following links:


http://johncons-mirror.blogspot.com/ -> Erik Ribsskogs blog


http://johncons-mirror.blogspot.com/search?q=tusenspill -> lists most


items he posted about me. He lists my contact information as well as


private address information he was able to get from bank information


from my payment. He also brags about you banning me from TD, and


publishes his communications with you.





Or you might not do all of that and just conclude that he's a psychopath.





I would like to let you know that I have been paying fees for small


jobs with great satisfaction to many of the translators listed in your


directory. It's disappointing to see how a single nutjob can get


someone banned.





Regards,


Sebastian Moeys








---------- Forwarded message ----------


From: Ole-Christian Rochmann <tortillag@c2i.net>


Date: Fri, Apr 3, 2009 at 2:15 AM


Subject: Erik Ribsskog and Translationdirectory


To: seb.moeys@gmail.com








You may or may not be aware, but Erik Ribsskog, the crazy guy who you


gave an assignment to come up with Norwegian domain names


(tusenspill.com, gratisspill.net, steffensspill.com,


superspill.nethttp://johncons-mirror.blogspot.com/.





Here he posts everything he does. He posted about the assignment you


gave him, the e-mail and MSN conversation where he pulls the sum of


$80 out of the air, and how he complained to Translationdirectory


about how you wouldn't pay him. Tonight he pasted an e-mail from them


where they said they've now blacklisted you. And that's just not


right. Here's the e-mail:


http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/jobbsking-i-england-han-ble-banna-han.html





You can find everything pertaining to this case on this label:


http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Jobbs%C3%B8king%20i%20England


He writes some stuff in Norwegian, but nothing important.








Me? I'm just one of many followers of Ribsskog's insanity. Because he


IS crazy. He has paranoid psychosis (he even posted his psych case


files on the blog) and thinks he's being followed by the Illuminati


and some kind of made-up "mafian", who have an agenda against blonde


people (even though Ribsskog has brown hair).





It'll probably be a bit of a hassle, but showing these e-mails,


conversations, hell his entire blog, to Translationdirectory should


prove Ribsskog is not to be trusted. With anything.








Regards,


Ole-Christian & #sexbomb @ efnet





===8<===========End of original message text===========












rochmann 2.JPG
162K















PS.



Her er vedlegget:



rochmann 2

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).