Saturday 2 May 2009

Jeg sendte en ny e-post til de her tyskera våre i Drammensveien, som jeg kaller dem. (In Norwegian)







Google Mail - Spørsmål om Mette-Marit videoen.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Spørsmål om Mette-Marit videoen.




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Sat, May 2, 2009 at 2:13 PM









To:

post@slottet.no













Hei,

nå sender jeg dere en oppdatering her.

Jeg leste nemlig på noe som heter StatCounter igår, på internett, at Mette-Marit var i den
jugoslaviske mafiaen, eller noe.



Ihvertfall så var det noe som søkte om det her, på Google.

Det kunne jeg lese på tracking-cookie programmet på bloggen min da, siden jeg har skrevet om
den Mette-Marit videoen der bl.a. tidligere, så kommer sånne søk med på tracking-cookie programmet


på bloggen min da, StatCounter, siden de som søker på Google da får opp min blogg som et av
søkeresultatene, når de søker på Mette-Marit og jugo-mafian, så får jeg også et elektronisk spor,
som det vel kalles, opp på StatCounter, så kan jeg se hva folk som leser på bloggen min, søker


på, på søkemotorer, når de får opp bloggen min som en av treffene.

Så sånn er det.

Så da tenkte jeg nå, at nå fikk kjefte litt på de her tyskera våre i Drammensveien, som jeg kaller dem.



Nå er jeg i England da, så det er mulig at dere har bytta navn på Drammensveien til Frankfurtveien, eller
noe, mens jeg har vært borte, bare for å tulle litt.

Bare fleiper.



Men jeg er han litt rare adelsmannen, fra den gamle nordiske adelen Gjedde da, som har vært i Norden
lenger enn de her tyske Oldenburgerne da, som kongefamilien vår stammer fra.

Så jeg har liksom tatt på meg rollen til den gamle nordiske adelen, eller jeg har tatt på meg å være den


gamle nordiske adelen, og Gjedde-familiens representant, når det gjelder det her Mette-Marit styret, som
er på internett, siden jeg ikke kan se at noen andre i adelen eller Gjedde-familien, driver med dette.



Men egentlig er jeg en vanlig nordmann, som pleide å være butikksjef i Rimi, i Oslo, og som pleide å
være i førstegangstjenesten, og stå parade i Karl Johan, under åpningen av Stortinget osv., ihvertfall


en gang, stod jeg parade i Karl Johan, i 1992, var det vel.

Så jeg sier fra litt som vanlig nordmann og.

Og det er, at hvis kongefamilien skal drive å rote og blande seg med jugo-mafia osv., så har ikke vi


i Norge og Norden, så tradisjoner for sånt.

Så hvis kongefamilien synes det er greit å vikle seg med Jugo-mafia, så synes jeg de heller burde
pelle seg ut av Norge og tilbake til Tyskland igjen, for å si det sånn.



Med adelig, eller ihvertfall Gjedde-familie bakgrunn, hilsen

Erik Ribsskog


2009/2/7 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei,





jeg er han adelsmannen, (må jeg vel kalle meg, siden mormoren min, i


Nevlunghavn, er fra den dansk/skånske


Gjedde-familien, som jeg fortalte om har vært i Norden, siden


middelalderen osv., i et brev og en e-post jeg sendte


dere tidligere, mener jeg å huske).





Og det er jo en fin gammel nordisk adelsfamilie, som har vært i Norden


lengre enn disse tyske Løvenskiold og de,


sa bestemoren min i Nevlunghavn, husker jeg.





Så da, siden jeg nok er en av de sjeldne etterkommerne, av den gamle


nordiske adelen, som er norsk statsborger,


så har jeg tatt på meg litt av ansvaret til adelen, og det tror jeg må


være, å passe litt på og følge litt med på kongehuset,


at Kongen ikke går fra vettet sitt, for å si det sånn.





Og det har jeg som tidligere sagt lurt litt på.





For dette her med Mette-Marit videoen, det lurer jeg på, om jeg, som


fin, nordisk adelsmann, (tror jeg kanskje jeg


må kalle det), skulle spørre dere, på slottet, noen spørsmål om.





For jeg har jo lest på en side, som heter Xiandos, at det er snakk om


at Mette-Marit betjente noen herremenn,


på en nattklubb i Oslo, som het Kristiania.





Og på Dagbladets nettsider, så har jeg jo lest, at det skal være snakk


om noen onaniscener, eller noe.





Jeg lurte på om slottet kunne klargjøre litt, om hva denne Mette-Marit


videoen egentlig inneholder.





Slik at vi sjeldne nordiske adelsfolka i Norge, og også vanlige


nordmenn selvfølglig, som jeg egentlig er, at vi slipper å


bekymre oss så mye, for hva som vil skje, hvis denne såkallte


Mette-Marit videoen havner under kontroll av en fremmed


makt for eksempel.





Har slottet og kongehuset tenkt gjennom dette, da de besluttet å la


Kronprins Håkon gifte seg med Mette-Marit?





For en slik film kan jo eventuelt brukes som et pressmiddel,


forestiller jeg meg da.





Så håper jeg at dere har mulighet til å klargjøre om hva dette med


denne Mette-Marit videoen, som vi hører om i media


til stadighet, går ut på.





Med vennlig hilsen





Erik Ribsskog
















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).