Saturday 9 May 2009

Jeg prata med en kar fra Færøyene, om problemer med 'mafian', Illuminati, frimurer og med å ta danske samtaler for Bertelsmann/Microsoft osv. (N)


Session Start: Sat May 09 19:43:09 2009
Session Ident: Son_of_thor
[19:43] Session Ident: Son_of_thor (~sdgs@82.211.209.196)
[19:43] <Son_of_thor> Mellom bakkar og berg ut med havet.
[19:43] <john_cons> hehe
[19:44] <john_cons> ja det er nynorsk dikt
[19:44] <john_cons> ikke d?rlig
[19:44] <john_cons> forst?r du norsk?
[19:44] <Son_of_thor> Well :p det er en fin sang.
[19:44] <Son_of_thor> Ja.
[19:44] <john_cons> ok, ikke d?rlig
[19:44] <john_cons> hva synes du om hafnia hotellet i thorshavn da?
[19:44] <Son_of_thor> Hvorfor er du s? flyttet fra Norge over til England?
[19:44] <john_cons> jeg ble forfulgt av noe 'mafian' i Oslo
[19:44] <john_cons> som ikke politiet hjelper med
[19:45] <Son_of_thor> Hotel hafnia.. jeg vet ikke. har ingen mening om Hotel hafnia.. det er den h?jeste bygning i Torshavn..
[19:45] <Son_of_thor> wtf? no kidding?
[19:45] <john_cons> nei, det er sant, jeg tror det er noe krig mot norske/nordiske/norr?ne folk i norge
[19:45] <john_cons> noe new world order-opplegg
[19:46] <Son_of_thor> Av invandrere?
[19:46] <Son_of_thor> N? new world order.. errr
[19:46] <john_cons> cia? illuminati? noe s?nt
[19:46] <john_cons> ja de liker ikke norske
[19:46] <Son_of_thor> Ja.. har litt kenskap til konspirasjons teorier
[19:46] <john_cons> de vil at norske skal v?re som amerikanere, tyskere etc
[19:46] <john_cons> ok
[19:46] <john_cons> jeg har en blogg hvor jeg skriver
[19:46] <john_cons> www.johncons-mirror.blogspot.com
[19:47] <Son_of_thor> faen.. lyder seri?st!!
[19:47] <john_cons> ja, jeg er til og med i det norske heimevernet, s? jeg hadde ikke planlagt ? flytte
[19:48] <john_cons> jeg tror de har island og n? (new world order), etter finanskrisen og at de skal s?ke eu-medlemskap osv
[19:48] <john_cons> s? n? er det bare f?r?yene igjen som ikke er new world order
[19:48] <john_cons> noe s?nt
[19:49] <Son_of_thor> Ja. Det skal ikke undre meg at Island bliver tvunget in i EU!!
[19:49] <Son_of_thor> Island bliver bombarderet til store pengel?n..
[19:49] <Son_of_thor> Penge som noe helt f? i Island har sl?set vekk.
[19:49] <Son_of_thor> Derfor bliver folket i Island garanteret tr?ler for at betale l?n tilbake..
[19:49] <Son_of_thor> Island har mange naturresurser!!
[19:51] <Son_of_thor> Faen du m? passe p? deg selv.. om det virkelig er som du sier....
[19:54] <Son_of_thor> er du der?
[19:57] <Son_of_thor> metalstorm_fo@hotmail.com  <--- min MSN adresse.
[20:25] <john_cons> ok thanks
[20:25] <john_cons> sorry jeg ble borte
[20:26] <john_cons> jeg tror det er s?nn at New World Order forf?lger norr?ne/nordiske p? samme m?te som de forf?lger taliban/afganere/irakere/nord-koreanere nesten
[20:26] <Son_of_thor> Men illuminati er de imot Blonde og imod nordiske folk??
[20:26] <john_cons> de vil at alle skal innordne seg amerikanerne/j?dene og v?re religi?se
[20:26] <john_cons> ja
[20:26] <john_cons> det synes jeg at det virker som
[20:26] <john_cons> det kan v?re at det er religi?st
[20:27] <john_cons> at de er mot alle som ikke tror p? gud, slik som du, ser det ut som, som har de norr?ne guder vel
[20:27] <john_cons> jeg selv er ateist, og det kan v?re derfor jeg er forfulgt
[20:27] <john_cons> noe s?nt
[20:29] <john_cons> at det er j?dene da antagelig, som har en krig mot de norr?ne, som har hams forbannelse eller noe, noe s?nt
[20:31] <Son_of_thor> Men atheismen er vel sterk i EU?
[20:33] <john_cons> jeg har bodd i storbritannia siden jeg studerte i sunderland i 2004, og jeg pleide ? lese the times, og der beskrives en som 'a catholic club'
[20:33] <Son_of_thor> Jeg tvivler litt.. Jeg tror gerne p? at illuminati og EU pr?ver at f? kontrol over alt evropa...
[20:34] <Son_of_thor> Men jeg tvivler p? at det er religi?st motiveret..
[20:34] <john_cons> nei, man har en fri vilje, s? man f?r tro hva man vil, jeg fors?ker bare ? si hvordan jeg tror det er
[20:34] <john_cons> ok, men da har ihvertfall jeg sagt hvordan jeg tror det er
[20:35] <john_cons> har du ikke sett at amerikanerne hater svenskene fordi de er ateister?
[20:38] <Son_of_thor> Lad mig lige sp?rge dig om noget!... Er du muslim? eller er du normand? :)
[20:38] <john_cons> muslim? hvorfor sp?rr du om jeg er det?
[20:40] <john_cons> ..
[20:43] <john_cons> jeg ble visst disconectet her, beklager
[20:44] <john_cons> jeg lurte p? hvorfor du sier jeg er muslim
[20:44] <john_cons> vigrid sier det samme, de er ariere, eller noe forresten
[20:47] <john_cons> er de ogs? muslimer?
[20:48] <john_cons> er du der?
[20:49] <john_cons> alts? det er to sivilisasjoner, if?lge new age etc, det er aryans og sumerians
[20:49] <john_cons> if?lge aryans s? er alle like mye verdt
[20:49] <Son_of_thor> Nej nej.. jeg bare spekulere p? om du er..
[20:49] <Son_of_thor> Fordi at j?der og muslimer er ikke s?rlig gode venner
[20:49] <john_cons> if?lge sumerians, s? er det de p? toppen av pyramiden (illuminati-symbol) som er verdt mest (j?dene?)
[20:49] <Son_of_thor> Og du snakker om at illuminati er styrt av j?derne.
[20:49] <Son_of_thor> Ja.. Vigrid er vel h?jre partiet i norge..
[20:49] <Son_of_thor> Nei det er de ikke
[20:49] <Son_of_thor> Tror jeg ikke.
[20:49] <Son_of_thor> Men ser du.. J?dedommen er ikke s?rlig st?rk i evropa..
[20:49] <Son_of_thor> Ja
[20:49] <Son_of_thor> J?derne bliver forfulgte af muslimer ofte... Det var massive protester da Israel skulle spille imod sverige i malm?... Anti j?diske protester
[20:50] <Son_of_thor> J?derne er ikke s?rlig overrepresenteret i evropa!
[20:50] <john_cons> nei, men de har bilderberger
[20:50] <john_cons> regjeringen som styrer verden fra usa
[20:50] <john_cons> s? er europeiske politikere med i bilderberger
[20:50] <john_cons> som stoltenberg i norge, rasmussen i danmark etc
[20:50] <Son_of_thor> Ja.. Jeg er ogs? sterkt imod bilderberger og andre globaliserede institutioner!!!
[20:51] <john_cons> men det er de som har makten, ser du ikke?
[20:51] <john_cons> det er de som styrer norge
[20:51] <john_cons> f.eks.
[20:51] <Son_of_thor> Jo det er det...
[20:51] <Son_of_thor> Men j?dedom har ikke skylden af det..
[20:51] <john_cons> etter 2. verdenskrig s? har ikke norske styrt norge
[20:51] <john_cons> jo, det er gjennom bilderberg, som styres av rockefeller og rotshields osv
[20:52] <john_cons> de har noe mafia osv., som jager norske folk, som ikke lar seg underkue
[20:52] <john_cons> de kommer nok til f?r?yene ogs?, etter at de er ferdige med island
[20:53] <Son_of_thor> Ja... F?r?yene og Island er lette bytter..
[20:53] <Son_of_thor> Har intet millit?r..
[20:53] <Son_of_thor> Vi er noe sm? lande.
[20:53] <john_cons> jo, lige presis
[20:54] <john_cons> men de tar ikke makten milit?rt, de bruker nettverk, som frimurere og mafia osv
[20:54] <john_cons> ogs? forf?lger de nordmenn, som meg, og jager de til england osv
[20:56] <Son_of_thor> Hvordan er du blevet jaget bort??
[20:56] <Son_of_thor> Hat du f?t d?dstrusler?
[20:57] <john_cons> jo jeg har f?tt rare brev med pyramider osv
[20:58] <Son_of_thor> shit.. hmm..
[20:58] <john_cons> jeg overh?rte da jeg jobbet p? rimi bj?rndal, i oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian'
[20:58] <john_cons> og jeg fikk mitt ansikt ?delagt rundt den samme tiden
[20:58] <john_cons> s? dro jeg til sunderland for ? studere
[20:58] <Son_of_thor> Men hvorfor har de kontaktet lige pr?sis deg?  Har du levet en livstil der har modarbejdet illuminati?
[20:59] <john_cons> nja, jeg er fra en gammel nordisk adelsslekt, p? morssiden, gjedde
[20:59] <john_cons> det var ove gjedde som koloniserte trankebar for danmark-norge
[21:00] <john_cons> samt at min morfar johannes ribsskog visstnok forn?rmet eliten i det norske arbeiderpartiet, da han s?kte sysselmann stillingen p? svalbard, (gerhardsen og stoltenberg) og da ble forfulgt av en mafia bygget opp av jens chr hauge etter krigen, fortalte en amerikans etterforsker i london meg, tidligere i ?r
[21:03] <john_cons> jeg har jobbet p? vegne av microsoft i liverpool, hvor jeg svarte bl.a. danske samtaler, og da ble jeg ogs? forfulgt
[21:03] <Son_of_thor> brb
[21:07] <Son_of_thor> wow..
[21:09] <Son_of_thor> Dit liv lyder at have v?ret ekstremt uvirkeligt og fylt med spenning og fare!!
[21:09] <Son_of_thor> Det som du forteller meg virker s? ekstremt unreal!
[21:11] <Son_of_thor> Blev din morfar forfulgt bare fordi han s?kte syselmands stillingen i Svalbard?
[21:12] <Son_of_thor> Om du utgiver en bok med al den information s? ville du blive verdens kent og bidrage til en revolution..
[21:12] <Son_of_thor> Men jeg ville nok g?re det annonym om jeg var deg.
[21:13] <john_cons> jeg har skrevet om det p? den nevnte blogg
[21:13] <Son_of_thor> ja jeg har l?st lidt i bloggen.. har ikke l?st alt
[21:13] <john_cons> ja, jeg var som sagt en vanlig kar, i heimevernet i norge, og butikkleder og student i 2003, da dette startet
[21:14] <john_cons> og jeg hadde ikke h?rt om dette med 'mafian' f?r dette
[21:14] <john_cons> okey
[21:16] <Son_of_thor> F?r?yinge lever i et fint samfund. Relativt moderne. Med teknologi og s?dan noget. Men s? har vi ogs? frit at tage ud i naturen og fange fisk og s?dan noget og mange benytter sig af det.. Det er frihet... Men nu i den senste tid er folk begndte at v?re Wannabe Globaliserede..
[21:18] <Son_of_thor> ok.. men shit ogs?.. Jeg hjelper gerne til at avsl?re noget!! Jeg har tit t?nkt p? at spionere i frimurer losjer i Danmark.!!!
[21:18] <Son_of_thor> Jeg er temmelig nyskerig for at f? at vide hvad der forg?r i slike steder!!
[21:23] <Son_of_thor> Kan jeg videregive link til din blog?
[21:23] <john_cons> jo, det m? du gerne
[21:23] <Son_of_thor> til en ven
[21:23] <Son_of_thor> ok
[21:23] <john_cons> jeg ble visst bannet fra #usa n?, fordi jeg spurte om dette med de som dro til sverige for ? skremme ateistene
[21:25] <Son_of_thor> wow ok..
[21:27] <Son_of_thor> Illuminati er ikke kristne!!
[21:27] <Son_of_thor> Illuminati er anti kristne!
[21:27] <Son_of_thor> Frimurere har en ed som de skal sverge p? f?r de bliver optaget..
[21:31] <john_cons> ok, nei de er vel djeveldyrkere kanskje
[21:31] <john_cons> at de er kabalister, eller hva heter det
[21:32] <john_cons> ashenazi-j?der
[21:32] <john_cons> noe s?nt
[21:32] <john_cons> summerere/babylonere
[21:33] <john_cons> noe s?nt
[21:33] <john_cons> de som har pyramide-samfunnet, at de p? toppen bestemmer alt
[21:36] <Son_of_thor> http://www.trosch.org/bks/masonic_oath.html
[21:36] <Son_of_thor> Kristne skal if?lge biblen aldrig sverge... det er forbudt for krisne at sverge
[21:37] <Son_of_thor> Ja.. Frimurere har lucifer som Gud.. Grunden til at de pr?ver at fremst? som en kristen organisation er for de skal fremsto  som Gode.. og som de retvise.. og for at tiltrekke folk
[21:44] <john_cons> ok, jeg forst?r
[21:44] <john_cons> der jeg jobbet i liverpool, s? var det et monument med lucifer p? toppen og et vikingeskip fanget inne i s?ylen
[21:44] <john_cons> utenfor the cunard building
[21:44] <john_cons> et sec
[21:45] <Son_of_thor> selvf?lgelig vil frimurere fremst? som kristne... det tiltrekker flere folk.. akkurat som geroge bush vil fremst? som kristen.. Kristendom bliver tit opfattet som det gode.
[21:45] <john_cons> http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/man-fr-ikke-mer-moro-enn-man-lager-seg.html
[21:46] <john_cons> ok, jeg forst?r, s? illuminati er en form for frimurere, vil du si det?
[21:46] <john_cons> (jeg er fra et lite sted i norge, s? jeg kjenner ikke s? godt til slikt)
[21:47] <Son_of_thor> jeg har bare lest om frimurere p? nettet og det sitat jeg kom med er ogs? et som frimurere ikke tilbageviser. Men frimurere siger at det bare er misforst?et.
[21:48] <Son_of_thor> Ja frimurere og illuminati er i t?tt samarbejde..
[21:48] <john_cons> ok, jeg forst?r, thanks, s? hva er s? forskjellen mellom de, illuminati og frimurerne?
[21:48] <john_cons> (beklager at jeg er litt uvitende)
[21:49] <Son_of_thor> If?lge det som man l?ser.. Men der finnes s? meget at l?se om frimurere og andre konspirationer s? det er sv?rt at vide hvad er virkelig og ikke.
[21:49] <john_cons> ok, kikket du p? bildet i linken?
[21:50] <Son_of_thor> Jeg skal kikke n?
[21:50] <john_cons> tror du ikke det er lucifer?
[21:50] <john_cons> ok
[21:52] <Son_of_thor> Jo.. jeg er ikke i tvivl om at lucifer er guden i frimurer losjerne
[21:53] <Son_of_thor> Jeg ved ikke helt hvordan frimurerne og illuminati er sammen bunde...
[21:53] <john_cons> ok, jeg forst?r
[21:54] <Son_of_thor> Men hvordan kan det v?re at du ikke har sat dig mere ind i det?
[21:54] <Son_of_thor> Du m? vel interesere dig f?r dem der har forfulgt dig?
[21:54] <john_cons> de amerikanerne p? #usa spurte meg forresten hvor jeg var fra osv., da jeg begynte ? diskutere med at de hatet ateister fra sverige
[21:54] <john_cons> jeg har da lest aviser hele livet
[21:54] <john_cons> kanskje de norske aviser ikke er s? oppdaterte
[21:54] <john_cons> jeg har pleid ? lese de fra perm til perm, s? og si
[21:55] <Son_of_thor> Ok.. men dette er ikke nogle informationer som mainstream aviser utgiver..
[21:55] <Son_of_thor> Det er mere undergrund medier..
[21:55] <john_cons> nei jeg forst?r, s? da er kanskje ikke den informasjonen s? tilgjengelig
[21:55] <john_cons> jepp, s? jeg er m?ske ikke s? flink til ? orientere meg i undergrunnen
[21:55] <Son_of_thor> Ingen aviser i norge eller evropa eller amerika udgiver s?dan noget..
[21:55] <Son_of_thor> nej nej..
[21:56] <john_cons> ikke ogs?, s? derfor blir jeg litt dum, jeg som har pleid for det meste ? lese aviser og se nyheter p? tv osv
[21:56] <john_cons> s? derfor forstod jeg heller ikke hva som skjedde, da jeg overh?rte at jeg var forfulgt av 'mafian', for ingen norske aviser skriver om noen slik mafia i norge
[21:57] <Son_of_thor> Har intet at g?re med norge..
[21:57] <Son_of_thor> eller at du er fra et mindre plads
[21:58] <Son_of_thor> Almindelige medier omtaler ikke illuminati eller frimurere.. fordi at spekulatoin i hvad frimurere eller illuminati laver bliver anset for at v?re konstpirations teorier..
[21:58] <Son_of_thor> Fleste folk anser konspirations teoretikere for at v?re nuts..
[21:59] <Son_of_thor> http://www.infowars.com/
[21:59] <Son_of_thor> Men seri?st..jeg er litt forvirret.. du snakker om at du bliver forfulgt af illuminati..
[21:59] <Son_of_thor> Nogle virkelige alvorlige sager..
[22:01] <john_cons> ok jeg forst?r, jeg har overh?rt at jeg er forfulgt av 'mafian' i Oslo
[22:01] <john_cons> jeg vet ikke om det vil si illuminati
[22:02] <john_cons> men jeg ble forfulgt p? arbeidsplassen i liverpool
[22:02] <john_cons> og det har jeg dokumenteret om, i en arbeidssak, p? nettet
[22:02] <john_cons> http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation
[22:02] <john_cons> s? det kan jeg ihvertfall bevise
[22:03] <john_cons> det var da jeg jobbet for bertelsmann, (det store tyske firmaet) p? vegne av microsoft
[22:06] <john_cons> du m? passe deg forresten, at du ikke f?r noe 'mafian' eller illuminati p? d?ra, siden du chattet med meg p? #usa, de begynte ? sp?rre meg hvor jeg var fra osv
[22:06] <john_cons> da jeg begynte ? prate om illuminatis agenda osv, f?r jeg ble bannet der
[22:07] <Son_of_thor> hehe..
[22:07] <Son_of_thor> Jeg er ikke paranoid..
[22:08] <john_cons> neinei
[22:08] <Son_of_thor> Er ikke hent mig noget forud f?r..
[22:08] <john_cons> ok, jeg ville bare si fra for sikkerhets skyld
[22:08] <john_cons> men men
[22:12] <john_cons> hva tror du om dette danske firma som kontaktet meg om reklame p? bloggen forresten, jeg synes det virket litt underlig:
[22:12] <john_cons> http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/e-post-til-dansk-blogg-reklame-selskap_09.html
[22:13] <john_cons> dansker pleier ? kalle oss nordmenn for fjellaper, og de er generellt ikke s? veldig interessert i hva som foreg?r i norge, s? jeg lurer litt p? hva som kan lige bak denne plutselige interessen
[22:13] <john_cons> ingen dansker leser for eksempel min blogg, og heller ingen svensker, men flere hundre nordmenn hver dag, og noen f? briter
[22:14] <Son_of_thor> Lad mig lige lese det igennem..
[22:14] <Son_of_thor> Ellers m? jeg subscribe til din blog..
[22:17] <Son_of_thor> Jeg ved sku ikke :) als?.. de ville have en reklame i din blog.
[22:18] <Son_of_thor> ved ikke om det i sig selv gj?r at det er noget supsekt over det :P
[22:18] <john_cons> jo, jeg forst?r det, men jeg har s? godt som kun norske lesere p? bloggen
[22:18] <Son_of_thor> Ja.. noget som er lidt m?rkeligt er at det bliver spurgt om din adresse..
[22:18] <john_cons> alts? jeg vet litt om hva danske mener om nordmenn, og s? godt som alle sier at nordmenn er noen fjellaber, og bryr seg lite om norske forhold
[22:19] <john_cons> har du h?rt om det firma tidligere, du som vel bor i danmark?
[22:19] <Son_of_thor> ja.. hehe fjell aber er bare fordi at Danske er misundelige..
[22:19] <Son_of_thor> Danskere har nemlig ikke fjell.. Det er minus med danmark og det er de veldig misundelige p? Norm?nd F?ringer og Isl?ndere
[22:20] <john_cons> jeg svarte ogs? samtaler for microsoft, ikke ogs?, og da sier dansker hele tiden, at de 'forst?r ikke det svensk', n?r jeg talte norsk, eller fors?kte ? tale ltit dansk
[22:20] <Son_of_thor> Promotion-time?? nej aldig?
[22:20] <john_cons> burde du ikke ha h?rt om det firma, hvis det er et stort dansk firma, som kontakter folk i storbritannia og norge osv?
[22:21] <john_cons> (jeg m?tte sitte hele dagen ? svare danske samtaler, og noen unge danske de forst?r ikke norsk, s? jeg m?tte fors?ke ? tale dansk)
[22:22] <john_cons> (s? ville arvato at jeg skulle svare de danske samtaler like raskt og like fint som dansker gjorde)
[22:22] <Son_of_thor> ?hm.. Jeg ved ikke. Der findes s? mange netv?rk selskaber over hele verdenen. Internettet er en jungle.
[22:22] <john_cons> jo, jeg synes det var litt underlig, at det selskap virket litt lugubert m?ske
[22:22] <john_cons> men jeg f?r pr?ve ? finne ut mer
[22:23] <Son_of_thor> hehe.. Danskere forst?r ikke en skid af norsk eller svensk
[22:23] <Son_of_thor> Dansk er s? gr?digt.
[22:23] <john_cons> ikke sant, og jeg ble satt til ? omtrent kun svare danske samtaler
[22:23] <john_cons> hele dagen slet jeg med de danske microsoft-samtaler
[22:24] <john_cons> og de krevde at jeg skulle ta de like fint som dansker tok de samtaler, og p? like kort tid
[22:24] <john_cons> det var jo nesten umulig for meg som nordmann
[22:24] <Son_of_thor> ok..
[22:24] <Son_of_thor> Hvad er det du siger?
[22:24] <john_cons> s? jeg ble behandlet veldig d?rlig av microsoft
[22:24] <Son_of_thor> Blev du sat til en umulig opgave av microsoft?
[22:25] <john_cons> alts?, at de hadde for f? dansker hos Arvatos microsoft aktivering
[22:25] <john_cons> lige presis
[22:25] <john_cons> som jeg har pulisert om p? nettet
[22:25] <john_cons> i den link jeg skrev
[22:25] <john_cons> jeg tror det m? ha v?rt noe illumianti/mafia hos bertelsmann/microsoft
[22:25] <john_cons> jeg har flere hundre dokumenter om dette i den nenvte link
[22:26] <john_cons> jeg pr?ver ? f? aviser mm til ? skrive om det, men uten ? lykkes forel?big
[22:26] <john_cons> det sp?rs om new world order har lagt et lokk p?
[22:26] <john_cons> noe s?nt
[22:27] <Son_of_thor> ja.. new world order styrer medier. s? det bliver velig sv?rt for deg at f? det ut i almindelige aviser om du har fat i noet
[22:27] <john_cons> jo, jo har ikke klart det, jeg har kun f?tt det publisert p? scribd og blogger
[22:27] <john_cons> men jeg pr?ver ? varsle om hva som foreg?r
[22:27] <john_cons> det virket som at nordiske jenter ble brukt som gledespiker der nermest
[22:27] <john_cons> (illuminati-gledespiker m?ske)
[22:27] <john_cons> noe s?nt
[22:28] <Son_of_thor> hmm..
[22:28] <john_cons> og at det ikke er noe reellt mening med manuell produktaktivering, men at det var for ? samle unge piker, p? billig betaling, p? et geografisk omr?de
[22:28] <john_cons> det var inget definert hovedm?l f.eks.
[22:28] <john_cons> jeg har jobbet som butikksjef i oslo, s? jeg kjenner litt til ledelse og organisasjon
[22:29] <Son_of_thor> Men du burde skrive et kort resume af din tekst s?dan at folk fik bedre overblik over alt som var skjedd med dig...
[22:29] <john_cons> jo, det burde jeg nok
[22:29] <john_cons> det var en god ide
[22:29] <john_cons> jeg f?r se om jeg f?r ordnet det
[22:29] <Son_of_thor> Jeg har d?rlig nok overblik over hvad som er skjedd med dig og hvad du har funnet ud af med bare at chatte med dig og se p? bloggen..
[22:29] <Son_of_thor> Men det er veldig spennende virker det som og veldig farligt.
[22:30] <john_cons> ja jeg forst?r, det er s? mye som har skjedd, s? det er vanskelig ? oppsumere
[22:30] <john_cons> f?rst og fremst fors?ker jeg ? varsle om hva som foreg?r, siden dette ikke st?r i avisene etc
[22:30] <Son_of_thor> Ja.. en opsummering ville gj?re en verden i forskjell s?dan at folk hurtigt kunne forst? og se hvad som er skjedd..
[22:30] <Son_of_thor> Folk kunnne f? et bedre overblik og du kunne f? flere lesere..
[22:31] <Son_of_thor> F? budskabet mere klart og tydelig ut!!
[22:31] <john_cons> jo, jeg kunne kanskje skrevet en oppsumering og postet den p? bloggen
[22:31] <john_cons> jo, det var en fornuftig ide
[22:31] <john_cons> dette mafian-maset har gjort meg litt stresset, det har g?tt i et de siste ?rene
[22:32] <john_cons> politi og myndigheter ignorerer ogs? mine rettigheter, noe som jeg finner frustrerende
[22:32] <john_cons> s? hva skjedde med demokratiet?
[22:32] <john_cons> mediene er under kontroll av frimurerne, var det det du sa?
[22:32] <john_cons> jeg lurer p? om politiet ogs? er under kontroll?
[22:33] <john_cons> vil du si at frimurerne og new world order er de samme?
[22:34] <john_cons> p? f?r?yene s? har vel ikke new world order kontroll over mediene?
[22:34] <john_cons> og hvordan er det i danmark?
[22:34] <Son_of_thor> If?lge hva mange konspirations teorier g?r ut p? s? pr?ver illuminati at skaffe herred?mme og domination over n?sten hele jordenen..
[22:34] <john_cons> ved hjelp av bilderberger group f.eks?
[22:34] <Son_of_thor> Du finner masser af information om hvad det g?r ut p? om du til eksempel s?ker p? youtube under illuminati eller NWO
[22:34] <Son_of_thor> NWO (New World Order)
[22:34] <john_cons> joda, men noen ganger blir det for mye informasjon
[22:35] <Son_of_thor> Jeg ved ikke hvor mye jeg skal tro p? slikt.!!
[22:35] <john_cons> jo, jeg har lest mye om det, men jeg har v?rt litt stresset og jaget
[22:35] <john_cons> nei kanskje ikke
[22:35] <john_cons> jeg vet ihvertfall hva som skjedde p? microsoft
[22:35] <Son_of_thor> hvorfor flytter du ikke ut p? landet f?r deg noget jordbruk?
[22:36] <john_cons> jeg har ikke fem ?re
[22:36] <Son_of_thor> Arbejder du ikke?
[22:36] <john_cons> og jeg fors?ker som sagt f?rst og fremst ? varsle
[22:36] <Son_of_thor> Ja.. forst?r..
[22:36] <john_cons> ikke for ?yeblikket, jeg mistet jobben hos bertelsmann/microsoft
[22:36] <john_cons> etter at jeg fors?kte ? ta opp problemene der, og varsle politiet
[22:37] <john_cons> jeg har s?kt om asyl i storbritannia, pga forf?lgelse i norge, men blir ogs? avvist av the home office
[22:37] <Son_of_thor> Vet du hva.. om det er noen sanhet bak NWO, illuminati og frimurernes inflytelse p? verdenen, s? er poltiet, politikere og alle styret af frimurerne..
[22:37] <Son_of_thor> Frimurerne st?r i toppen..
[22:37] <john_cons> jeg f?r ikke jobb enda jeg har god utdannelse og har jobbet som butikksjef mm
[22:37] <john_cons> ok
[22:38] <Son_of_thor> S? om det er nogen sannhed bag alle konspirations teorieren , s? m? du for guds skyld passe p? deg!!
[22:38] <john_cons> joda, jeg fors?ker ? skrive om alt som skjer p? internett, f?rst og fremst den bloggen
[22:38] <john_cons> s? det er liksom mitt fors?k p? ? f? kontroll
[22:39] <john_cons> pluss at jeg fors?ker ? f? mine rettigheter fra diverse myndigheter, f?rst og fremst i norge, men ogs? i storbritannia
[22:39] <john_cons> uten ? lykkes forel?big
[22:39] <john_cons> men tror du p? gud du da, som er son of thor?
[22:39] <john_cons> bare fleiper
[22:40] <john_cons> du m? si, at da m? du for odins skyld passe p? deg
[22:40] <john_cons> ok?
[22:40] <john_cons> bare tuller
[22:40] <Son_of_thor> Om konspirations teorierne passer om illuminati s? er du ude i et farligt spil. De har nemlig fingrerne og styrer de aller fleste ting i samfundet!!
[22:40] <Son_of_thor> hehe..
[22:41] <john_cons> jo da, men hva skal man gj?re da, skal man bare gi opp og legge seg ned for ? d?, det man vel ikke akkurat gj?re heller
[22:41] <john_cons> ja, det er mulig jeg publiserer utdrag av denne samtalen p? bloggen, for ? forklare
[22:41] <john_cons> s? du f?r se opp for illuminister osv
[22:41] <Son_of_thor> Jeg er faktis kristen, men ikke s?rlig seri?s kristen og jeg jeg synes ikke politik og religion skal blandes :) Jeg tror faktis ikki p? THor.
[22:41] <john_cons> men vi prates kanskje
[22:42] <john_cons> nei, det er vel ingen som tror s? s?rlig seri?st p? thor
[22:42] <john_cons> men man tror kanskje ikke at kristne skal ha det nicket
[22:42] <Son_of_thor> Ja vi m? snakkes ved..
[22:42] <john_cons> men det er mye rart, det er vel ikke s? alvorlig
[22:42] <john_cons> og du
[22:42] <Son_of_thor> Nej jeg vet godt at dette ikke er et kristen nick :)
[22:42] <john_cons> du kunne ikke gjort meg en tjeneste forrersten?
[22:42] <Son_of_thor> Hvad?
[22:42] <john_cons> hvis du snakker med noen i f?r?yene som har studert i paris
[22:42] <john_cons> f.eks.
[22:42] <john_cons> s? hils hun pene lyse kunst-studentinnen
[22:43] <Son_of_thor> hehe.. kontakte deg?
[22:43] <john_cons> ja, det m? hun gjerne, hun var veldig h?flig og hyggelig
[22:43] <john_cons> eribsskog@gmail.com
[22:43] <Son_of_thor> hehe ok..
[22:43] <john_cons> hun har jeg angret mange ganger at jeg ikke pratet mer med
[22:43] <john_cons> ok, takk igjen for praten
[22:43] <john_cons> ha en fin helg
[22:43] <john_cons> takk igjen
[22:43] <john_cons> bye
Session Close: Sat May 09 22:43:50 2009

Session Start: Sat May 09 22:43:52 2009
Session Ident: Son_of_thor
[22:43] Session Ident: Son_of_thor (~sdgs@82.211.209.196)
[22:43] <Son_of_thor> Bye bye
Session Close: Sat May 09 22:43:55 2009

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).